La Tana


Ban de bom
oktober 10, 2008, 12:13 pm
Filed under: Afghanistan, Iraq, Italië, Media, NL, Opportunism | Tags: , , , , ,

De laatste en nieuwste ‘ad personam’ decreten die de regering van Berlusconi uit de wettenmachine weet te wringen zouden voor de managers van Enron genoeg aanleiding moeten zijn om erhh, economisch asiel aan te vragen in Italië. De economische gelukzoekers van deze wereld hebben in Italië weer veel geluk, want er is de nieuwe ‘salva-manager’ wet. Save the banks, save the managers, het gaat in een moeite door. Alhoewel misschien wel de meest interessante ontwikkeling is dat minister Tremonti van Economische Zaken heeft beloofd af te treden als dit amendement, dat een onderdeel is in het ‘Alitalia-decreet’, er door komt bij de Kamer.

Maar eigenlijk wilde ik helemaal niet over geld of geld of wetten schrijven, en vroeg ik me iets heel anders af, over bloggen in Nederland:

De simpele vraag die ik me stel is: lezen ze bij de Volkskrant het Italiaanse RaiNews24, of lazen ze eerst over de ‘Derde atoombom’ op de Iraqi-bloggers-blog Streamtime?

Geef een reactie so far
Plaats een reactie



Geef een reactie

