La Tana


Philip Agee
januari 10, 2008, 10:06 am
Filed under: Afghanistan, CIA, Italië, October Surprise, Operatie Condor, Pakistan, Somalië, Vuur | Tags: , ,

Philip Agee stierf eergisteren.
De man stapte uit de CIA, en schreef daarover.

Ongeveer 15 jaar geleden ontmoetten M en ik Agee in Hamburg. Zijn beroemde typemachine stond er in de boekenkast. Het interview met hem vond ik zo spannend, dat ik vergat vragen te stellen. De man vertelde, en vertelde.

Hij was de eerste die ik hoorde praten over ‘copyrights’ als focus, ook voor geheime diensten. Daar snapte ik toen echt geen klap van.

Die banden moet ik nu toch eens opzoeken en digitaliseren…

Geef een reactie so far
Plaats een reactie



Geef een reactie

